レッツスピーク(function7)

復習シリーズ:賛成する
That is so true. He really does. :本当にそうね。よく似てるわ。
I guess we should be thankful he's a funny boss, not a mean one. :彼が面白い上司で良かったよね,嫌なやつじゃなくてさ。
I couldn't have said it better myself. :それはうまい言い方よね。
You hit the nail on the head. :まさにそのとおりよね。
You took the words right out of my mind. :私,そう言おうとしてたのよ。
I was just about to suggest that myself. :私も同じことをちょうど提案しようとしてたから。
What are you, a mind reader? :君は何なのかな,人の心が読めるのかい?
I guess we're on the same wavelength. :僕たちは波長が合うんだろうね。
I'm behind you 100% on this plan. :このプランについては君を100パーセント支持するよ。
I can't find a thing wrong with it. :おかしいところが一つもないからね。
I'd like to leave it all up to you. :君に全面的に任せるよ。
I assume you're ready to handle it. :君は取り組む準備はできてるんだよね?